فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:هفته بسیج ۱۴۰۱
فائزون

بسیج میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نادر میری با اشاره به اینکه بسیج مظهر خدمت بی ریا، انسجام و وحدت مقدس میان آحاد ملت است، گفت: این نهاد مقدس، میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فائزون

با تفکر بسیجی می‌توان مسیر حل مسائل‌ را پرشتاب‌تر طی کرد

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه حضور بسیج در شرایط و بحران‌ها چه در حوزه سلامت و چه در حوزه مسائل طبیعی و حوادث غیرمترقبه مشخص است، گفت: نهادها و دستگاه‌های دولتی با تفکر بسیجی می‌توانند مسیر حل مسائل‌شان را خیلی سریع و پرشتاب‌تر طی کنند.

جامعه پزشکی

نگاه ویژه به مناطق محروم در اولویت بسیج جامعه پزشکی/ ویزیت رایگان ۳۶۵ بیمار نیازمند ‏در سیستان وبلوچستان ‏

بسیج جامعه پزشکی در تمامی فواصل سال به خصوص هنگام بروز حادثه و ‏در بحران به کمک مردم آمده و با ارائه خدمات رایگان بدون مزد و منت، ‏اقدامات قابل قبولی را انجام داده است‎.‎

بسیج

بهره گیری از ظرفیت بسیج مردمی سبب موفقیت در عرصه های مختلف است/ تفکر بسیجی موجب اعتماد و امید آفرینی

شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت بسیج سبب موفقیت در عرصه های مختلف است، گفتند: این نهاد اصیل و مردمی در بزنگاه های گوناگون ثبت شده در تاریخ، انقلاب اسلامی را از انواع ننگین توطئه‌ های شوم نظام جهانی استکبار نجات داده است.

بسیج

بسیج؛ شجره طیبه‌ای که یادگار امام خمینی(ره) است

پنجم آذر سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) است.

بسیج

بسیج خدمتگذار مردم است

برنامه های متعدد از غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا تا اهدای خون و برگزاری میز خدمت در هفته بسیج توسط خواهران بسیجی برگزار شده است.

بسیج

اجتماع بزرگ بسیجیان در زاهدان برگزار می شود

محمد رضا نخعی گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان همزمان با حضور اقشار مختلف بسیجیان اعم از شیعه و سنی و مردم در زاهدان برگزار می شود.